آیا قصد تحصیل در انگلستان با فاند و بورسیه را دارید یا به دنبال مدارس بازرگانی مقرون به صرفه در انگلستان هستید؟ اگر شما بخشی از تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی هستید که نیاز به مدرک MBA در بریتانیا دارند تا در معرض بازار تجارت جهانی قرار بگیرند، ما لیستی از MBA ارزان در انگلستان برای دانشجویان بین المللی را در این مقاله برای شما تهیه کرده ایم.

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از جمله مدارک مورد تقاضا برای متخصصان تجارت است. MBA در سراسر جهان در سطح بین المللی شناخته شده است و توانایی های شما را افزایش می دهد و در عین حال استعداد لازم برای مدیریت و ایجاد انگیزه در افراد را توسعه می دهد، اما، از نظر اقتصادی، می تواند یک فرآیند پرهزینه باشد.

با این حال، با کمک دانشگاه های ارزان MBA انگلستان، می توانید مدارسی را بیابید که از نظر هزینه تحصیل با بودجه شما مطابقت دارند.

13 دانشگاه ارزان برای MBA در انگلستان 2022

دانشگاه ورچستر

دانشگاه ولز ترینیتی سنت دیوید

دانشگاه بولتون

دانشگاه یورک سنت جان

دانشگاه متروپولیتن لندن

دانشگاه آبگرم حمام

دانشگاه گلاسترشایر

دانشگاه بانک جنوبی لندن

دانشگاه هایلند و جزایر

دانشگاه اولستر

دانشگاه کالدونین گلاسکو (GCU)

دانشگاه کالدونین گلاسکو - پردیس لندن

دانشگاه غرب لندن

مزایای تحصیل MBA در انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای برتر دنیا برای تحصیل در رشته MBA است. همچنین دلایل زیادی وجود دارد که چرا دانشجویان بین المللی برای تحصیل MBA انگلستان را انتخاب می کنند.

در اینجا 5 مزیت تحصیل در رشته MBA در انگلستان آورده شده است.

تجربه یادگیری شما را افزایش می دهد

تحصیل MBA در انگلستان تجربه یادگیری شما را افزایش می دهد. دانشگاه های انگلستان از نظر آموزش و تحقیق به برتری شهرت دارند و شهرت بین المللی چشمگیری دارند.

قرار گرفتن در معرض بازار بین المللی

دانشگاه‌های بریتانیا دوره‌های MBA خود را طراحی می‌کنند تا شما را آماده کنند تا به طور حرفه‌ای برای چالش‌های یک بازار جهانی مجهز شوید.

چندین گزینه مطالعه

دانشگاه های انگلستان به دانشجویان خود گزینه های تحصیلی مانند برنامه های MBA تمام وقت، برنامه های پاره وقت، برنامه های عصرانه، از راه دور و گزینه های مطالعه آموزش الکترونیکی را به دانشجویان خود ارائه می دهند.

چندین انتخاب ماژول

همچنین، هر برنامه MBA گزینه های متنوعی را برای ماژول ها به دانشجویان ارائه می دهد. با انتخاب های عالی و ساختار ماژول، دانشگاه تاکید مستمر بر توسعه شخصی و حرفه ای دانشجو دارد. در کنار ماژول های لازم، برخی از دانشگاه ها گذراندن دوره کارآموزی را برای دانشجویان در طول دوره الزامی می کنند.

یک حرفه موفق

تحصیل MBA در انگلستان مشروط به آزمایش و تقویت دانش کسب شده شما و ترکیب آن با یک نمایشگاه بین المللی خواهد بود. این به نوبه خود شما را برای حرفه ای در مدیریت در سطح ارشد آماده می کند.

جدول 13 دانشگاه MBA ارزان در انگلستان و میانگین شهریه آنها را نشان می دهد

S/N

Universities

Tuition Fees

1

University of Worcester

£14,400

2

University of Wales Trinity Saint David

£15,000

3

University of Bolton

£8,500

4

York St John University

£10,800

5

London Metropolitan University

£13,750

6

Bath Spa University

£16,130

7

University of Gloucestershire

£15,300

8

London South Bank University

£14,800

9

University of the Highlands and Islands

£9,900

10

Ulster University

£14,910

11

Glasgow Caledonian University (GCU)

£14,500

12

Glasgow Caledonian University - London Campus

£14,500

13

University of Wales, Trinity Saint David

£15,000